SMM Quiz - Deep ակադեմիա

SMM, SEO, Google ads,

Content marketing...

SMM, SEO, Google ads, Content marketing

Սկսեցի՜նք

1
Մինչև սոցիալական մեդիայի viral արշավ ստեղծելը պետք է.
2
Սոցիալական մեդիայի հարթակներում մարքեթինգի կարևորագույն նպատակներից է…
3
Սոցիալական մեդիա մարքեթինգը ուղղակիորեն ներգրավում է հաճախորդին…
4
Հնարավո՞ր է հետևել, թե ով է էջին unfollow արել Twitter-ում:
5
Սոցիալական մեդիայում ձեր դրած կոնտենտով մարդկանց հետաքրքրվածությունը չափելու համար ո՞ր տարբերակն է ավելի հարմար:
6
Սոցիալական մեդիան ճգնաժամային պայմաններում ճիշտ կառավարելու համար կարևոր է.
7
Ճի՞շտ է, թե՞ սխալ. պետք է օգտագործել սոցիալական մեդիան լսարանի հետ խոսելու համար:
8
Նշված հարթակներից ո՞րը image based չէ և չի օգնում լսարանին տեսնել ապրանքները:
9
Նշվածներից որո՞նք սոցիալական մեդիայի ալիք չէ:
10
Ինչպե՞ս է YouTube-ը երկակի ծառայում սոցիալական մեդիա մարքեթինգում:
11
Ո՞րն է սոցիալական մեդիա մարքեթինգի ընդհանուր նպատակը ընկերությունների համար:
12
Ինչու՞ չկա սոցիալական մեդիա մարքեթինգի հստակ սահմանում:
13
Ո՞րն է «social media»-ի մեկ այլ տերմին:
14
Ի՞նչ կոնցեպտ կա «viral» անվանման տակ, երբ հարցը սոցիալական մեդիա մարքեթինգին է վերաբերվում:
15
Ի՞նչ է «սոցիալական մեդիայի օպտիմալացումը»:

X

ԹՎԱՅԻՆ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳ

Եթե ուզում եք լինել Թվային Մարքեթինգի աշխարհի Ֆրեդի Մերկուրին, մենք ունենք այդ «բեմ» տանող բանալին: Deep ակադեմիայի դասընթացները անցկացվում են փոքր խմբերով, որպեսզի բոլորը ժամանակ ունենան հարցնելու, սովորելու և փորձելու: Մենք ցանկանում ենք տեսնել յուրաքանչյուր ուսանողի հաջողությունը և՝ որակը քանակից գերադասող տեսակը: